Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail
Aktualne informacje prosto na Twój adres e-mail
Jakie działania możemy podjąć, aby poznać i zwiększyć atrakcyjność naszej miejscowości? – warsztaty, konkurs
Termin realizacji projektu: od stycznia do czerwca 2017 roku
Przewidywana liczba uczestników bezpośrednich (aktywne uczestnictwo):
Opis merytoryczny projektu:
Przedmiotem projektu jest odkrycie licznych walorów naszej okolicy poprzez działania własne uczniów, zdobywanie wiedzy empirycznej, przekazywanie i popularyzowanie zdobytej wiedzy a tym samym promowanie walorów i atrakcyjności Drzewicy wśród rówieśników i w swoich rodzinach. Projekt zawiera funkcje: kształcące, integrujące, rekreacyjno-rozrywkowe. Projekt pozwoli uczniom odkryć długoletnią tradycję gminy, historię, poznać ważnych ludzi, ważne wydarzenia, miejsca na miłe spędzanie czasu, pozwoli odkryć różnorodność tras i ścieżek spacerowo-rowerowych, zachęci do rozwijania turystyki pieszej i rowerowej okolic Drzewicy. Jednym z zadań projektu jest rozwijanie samorządnej działalności wychowanków i przygotowanie ich do życia w społeczeństwie dorosłych. Projekt wzmocni w uczniach dbałość o dobry wizerunek gminy i zachęci innych do naśladowania, tym bardziej, że idzie za tym wiedza i zwiększony ruch turystyczny.
Cele do zrealizowania i przewidywane efekty w wymiarze szkolnym oraz lokalnym (pozytywne rezultaty i osiągnięcia)
Cele:
Uczestnicy projektu poszerzą wiedzę o swoim mieście i okolicy, będą mieli okazję poznać historię, ważnych dla miasta ludzi, poznają działalność gospodyń wiejskich, spotkają się z twórczyniami ludowymi, podejmą próby wykonywania regionalnych ozdób folklorystycznych. Zajęcia sportowo-rekreacyjne sprzyjać będą zdrowemu trybowi życia i podnoszeniu kondycji fizycznej. Wszystkie zdobyte wiadomości, umiejętności i przeżycia uczniowie zarejestrują w formach wypowiedzi – sprawozdanie, reportaż, list, reklama.
Autorzy i wykonawcy projektu:
Brak nadchodzących wydarzeń
p | w | ś | c | p | s | n |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|